:: جهت سفارش آگهي در بخش ويژه از اين قسمت اقدام نماييد.

تبليـــغات

ارشيو ماهانه

[Menu_Title]

[Menu_Code]

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

جمعه 27 دی 1392برچسب:دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC, 314 نظر ادامه ...

دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

بازی Professional Farmer 2014 یک شبیه ساز کامل کشاورزی می باشد که به بازیکن امکان کنترل کامل مزرعه، کشت مزارع، کاشت محصولات کشاورزی، دامداری و خرید و فروش محصولات را میدهد. ابتدا در یک مزرعه کوچک کار خود را شروع می کنید و کم کم با فروش محصولات زمین های خود را بزرگتر و ماشیلات جدید کشاورزی بدست میاورید. کلید موفقیت در این بازی در برنامه ریزی خوب برای کشت محصول مناسب در هر فصل سال میباشد.

Professional Farmer 2014 PC-TiNYiSO

 

Professional Farmer 2014 pc cover دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC

دو شنبه 2 دی 1392برچسب: دانلود بازی Professional Farmer 2014 برای PC, 410 نظر ادامه ...

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

 

تصاویری از محیط بازی :

Tekken 5 ScreenShot 1

Tekken 5 ScreenShot 2

Tekken 5 ScreenShot 3

Tekken 5 ScreenShot 4

Tekken 5 ScreenShot 5

Tekken 5 ScreenShot 6

.: توجه :.

در هنگام تست و اجرای بازی بدین موضوع پی بردیم,  برای اینکه بازی را بدون هنگ و سرعت کم و یا مکث های پی در پی دنبال کنید لذا قبل از دانلود حتما به مشخصات سخت افزاری ارائه شده توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

OS: Microsoft Windows XP /Microsoft Windows 7
Cpu: Pentium 4
Ram: 2 GB
Video Cards: 1 GB
DirectX: Microsoft DirectX 9
Hard Drive: 4.5 GB

شنبه 30 آذر 1392برچسب:دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5, 295 نظر ادامه ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

جستجو

تبليـــغات

سفارش

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار و اطلاعات

reload
خوش آمديد ميهمان
عضو شويد
ارسال کلمه عبور

نام کاربری
رمز عبور



:: مطالب ارسالي : 1
:: مطالب ارسالي : 400
:: نظرات ارسالي : 8
:: کل کاربران : 2
:: بازديد امروز : 8
:: بازديد ديروز : 2
:: بازديد اين هفته : 8
:: بازديد اين ماه : 1782
:: بازديد اين سال : 10330
:: بازديد کل : 157373
:: امروز :

ارتباط با مديران

مدير سايت Administrator

خبرنامـــه

براي عضويت در خبرنامه رسانه به موزيک، نشاني پست الکترونيکي خود را جهت دريافت آخرين اخبار، اطلاعيه ها و جديدترين هاي موسيقي ايران و جهان، وارد نماييد.

ايميل خود را وارد نماييد

دانلود آدرس ياب به موزيک ديگر نگران مفقود شدن به موزيک نباشيد! ... کافيست آدرس ياب ما را براي يک بار نصب کنيد.